Обмін та повернення товарів належної якості може бути здійснений протягом 14 днів з дня продажу, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023 -XII.

Для оформлення обміну або повернення, будь ласка, зверніться до нас, зателефонувавши за номерами вказаними в розділі Контакти.

Зверніть увагу, усі витрати, пов'язані з доставкою (окрім випадків виробничого браку) несе покупець.

Щоб здійснити обмін або повернення, товар має бути у тому ж стані, в якому Ви його отримали, бути неодягненим та невикористанним, з бірками та в оригінальній упаковці.

Будь-ласка, перевіряйте замовлення відразу при отриманні! Якщо посилка надійшла до Вас в неналежному стані або Ви отримали не своє замовлення - зв'яжіться з нами.

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ:

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", поверненню не підлягає товар належної якості:

  • постільна білизна
  • пухо-пір'яні вироби
  • натільна білизна (нижня білизна, бюстгальтер, боді, купальники, нічні сорочки, піжами)
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари для новонароджених

Зверніть увагу, товари належної якості, виконані за індивідуальним замовленням, обміну та поверненню не підлягають. 

Ми не зможемо оформити повернення якщо:

  • Поштове відділення не доставило замовлення вчасно. Ми не несемо відповідальності за будь-яки затримки, які можуть виникнуть з Вашим замовленням в поштовій службі. Ми не можемо контрольювати та впливати на жодну з поштових служб.
  • Поштове відділення доставило посилку не за адресою або іншій людині . Ми надаємо поштовим службам інформацію, яку отримуємо від Вас. Переконайтеся що Ви надаєте нам в вірні дані для відправки. 
  • Митниця затримала Вашу посилку. 
  • Посилку було втрачено або вкрадено при доставці. 
  • Товари були в користуванні.
  • Порушена цілісність упаковки, відсутні бірки тощо.

Ми завжди готові обговорити з Вами усі можливі варіанти по обміну та поверненню, щоб Ви залишились задоволені своїм замовленням.